آیا درمانی برای PKD جز دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمانی برای PKD جز دیالیز وجود دارد

آیا درمانی وجود دارد برای PKD انتظار دیالیز؟ به طور کلی، برای بیمار PKD با سطح کراتینین بالا (ویژه هنگامی که آنها دچار علائم جدی) آنها را توصیه می شود به دیالیز. اما در واقع، آنها نیازی به دیالیز در همه.
چرا بیمار PKD با سطح کراتینین بالا نیاز به دیالیز نه؟
برای بسیاری از بیماران با سطح کراتینین بالا، آنها هنوز هم برخی از عملکرد کلیه، که است که می گویند کلیه خود را دارند می رود شکست کاملا نیست. اگر آنها می توانند از این فرصت و دریافت درمان مناسب برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، به طوری که آنها می توانند با این بیماری برای مدت زمان طولانی زندگی می کنند. اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند و می توانید برخی از بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، سپس آنها را عملکرد کلیه خود را به برخی از درجه بهبود، تا آن زمان، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
آیا درمانی برای بیمار PKD بدون دیالیز وجود دارد؟
در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در درمان PKD، آن را نه تنها می توانید به اندازه کیست کوچک اما همچنین می تواند آنها را از رشد مجدد را مهار کند.
این درمان یک درمان محافظه کار بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن فشار است. داروهای چینی در آن ها را به یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. با عمل مایکروویو، دارو را به ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست و کانال های نفوذ. ما با استفاده از میکرو چینی پزشکی به گسترش عروق خونی، افزایش سرعت گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.
اگر شما می خواهید برای کنترل بیماری خود را به خوبی و یا می خواهید برای درمان بیماری خود را بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: